środa, 16 września 2015

Szpitalnie

Hejka wszystkim. Dzisiejszy post będzie krótki bo chcę Was o czymś poinformować. Jak już pewnie widzicie po tytule postu jestem w szpitalu. 🏥 Także to jest właśnie ta informacja. Chciałam Wam o tym powiedzieć żeby nie było że zaniedbuje bloga czy coś bo zdaje sobie z tego sprawę, że posty się nie pojawiają. No także jak już mówiłam postów nie było od 2 tygodni i nie będzie jeszcze przez miesiąc bo ze szpitala wychodzę dopiero 12 października. Także bardzo Was przepraszam no ale po prostu nie mam jak i kiedy pisać o czym kolwiek bo po prostu skupiam się na leczeniu i na szkole. Dlatego przepraszam Was za nieobecność no ale zrozumcie mnie.  I żeby nie było że się wykręcam od pisania czy coś ale jestem 300km od domu no i ogolnie kiepsko tu z internetem (mam tylko swój w tel. no ale wiecie mam limit więc no).Ale jak wrócę to z powrotem będę regularnie pisać i napewno pojawi się hall zakupowy i może nawet jakiś vlog. Ogólnie vlog miał być wcześniej ale nie zdążyłam go zmontować przed przyjazdem do szpitala. Chciałam dodać zdjęcia moich pięknych widoków na park ale z telefonu nie bardzo się da. Więc jakbyście chcieli zobaczyć jak tu jest i wgl to zapraszam na mojego snapchata: witam.milomi . Tam codziennie dodaję snapy z tego co tu się dzieje i wgl zdjęcia szpitala też są. Także jak chcecie zobaczyć jak tu jest to dodawać na snapie. 😀 No to na tyle i życzcie mi powrotu do zdrowia. 😘

sobota, 22 sierpnia 2015

Koniec wakacji, zwierzątka

Cześć. To kolejny post o niczym nadzwyczajnym ale chciałam pochwalić się nowym wyglądem bloga. Jest zupełnie inny ale mam nadzieję, że się przyzwyczaicie (choć ja sama mam z tym problem).
A tak poza tym to wakacje się już kończą.:( Jejku nawet nie wiem kiedy to zleciało. A jak u Was? też tak szybko czy może strasznie się dłużyło.?
No nie ważne jak minęły  wakacje bo to nie jest główny temat dzisiejszego posta. Dzisiaj chciałam poruszyć temat zwierząt, i cierpienia przez jakie muszą przechodzić.
To jest naprawdę straszne ale niestety taka jest rzeczywistość, że znęcanie się nad zwierzętami jest coraz bardziej narastającym  problemem. Ludzie krzywdzą te małe istotki nie wiedząc, że one też mają uczucia. Pomimo, że istnieje wiele schronisk i instytucji charytatywnych to po ulicach nadal pałęta się pełno bezdomnych zwierząt. A dlaczego? Dlatego, że ludzie biorąc zwierzę ta pod opiekę nie myślą o tym ile czasu trzeba im poświęcać i jak wielkie jest to zobowiązanie. Tak samo dając dziecku zwierzątko jako prezent nie myślą, że zwierzątko się szybko znudzi. Przez ludzką bezmyślność codziennie na ulicach ląduję wiele niechcianych istotek, Bo co? Bo nie są już takie małe i słodkie?  Trzeba się liczyć z tym, że zwierze urośnie i się zmieni ale to nie powód żeby się go pozbywać. Ludzie też rosną i się zmieniają ale jakoś nie są za to z domu wyrzucani. Codziennie przeglądam różne strony o adopcji zwierząt i o tym, że ktoś się nad nimi znęca i kiedy widzę te wszystkie zdjęcia i to jacy ludzie są okrutni to po prostu mi się chce płakać. Sama mam dwa ,,potworki'' ale nie wyobrażam sobie, że mogłabym im zrobić krzywdę. Przecież są małe i bezbronne a na dodatek takie słodkie
Także czytelniku pamiętaj, że zwierze to nie zabawka, tylko żywa istota i wieloletnie zobowiązanie. I kiedy przyjdzie ci do głowy zrobić mu krzywdę to pomyśl o tym, że ono ma uczucia tak samo jak ty więc będzie czuło ból tak samo jak ty.
Fb:klik

wtorek, 4 sierpnia 2015

Hejty

Siemaneczko!
Tak wiem że dawno nie było żadnego posta no ale nie miałam kiedy go napisać bo nawet nie było mnie w moim mieście. No ale za to teraz to rekompensuję i piszę tą notkę. Tak więc do roboty. ^^
Po pierwsze chciałam dzisiaj zhjetować hasztagi. A po drugie, ponieważ widzę, że blog ma coraz więcej wyświetleń wpadłam na pomysł, żeby zrobić jakieś Q&A. No ale to później powiem o co chodzi. Najpierw te hasztagi.

Jeżeli chodzi o hasztagi to mam na myśli to że codziennie na facebooku, instagramie i innych portalach społecznościowych przy postach i zdjęciach pojawiają się tysiące hasztagów typu. lato, holidays, summer, ciepełko, wakacje, opalanie, plażowanie, słoneczko i jeszcze miliony innych. I w tym właśnie moje pytanie , no bo ludzie przecież wakacje trwają już ponad miesiąc i każdy, naprawdę każdy doskonale wie o tym, że one są więc po co codziennie o tym informować i denerwować ludzi.? No po co? Jeśli macie jakieś sugestie to oczywiście zapraszam do komentarzy poniżej. Kontynuując, te hasztagi są naprawdę strasznie mocno irytujące no ale jak się nie zirytować skoro codziennie widzi się to samo. To jest bardziej denerwujące niż pogodynki w tvn, które wiecznie obiecują piękną pogodę a tym czasem cały czas pada. No dobra jeśli już tak bardzo chcecie dodać tego typu hasztaga to jednego ewentualnie dwa ale nie dwadzieścia. -.- Totalnie ŻAŁOSNE. 

A teraz to drugie. Jak już wspomniałam blog ma coraz więcej wyświetleń, z czego się MEGA CIESZĘ, więc chciałabym pobawić się w pytania. Pytania oczywiście umieszczalibyście w komentarzach przy najnowszych postach a ja raz na dwa tygodnie czy tam raz na tydzień (w zależności od tego ile tych pytań by było) odpowiadałbym na nie. No i przy pisaniu notki po prostu umieszczę odpowiedzi. Także jeśli chcecie Q&A to piszcie w komentarzach i można już zdawać pierwsze pytania.

A tak poza tym  to dzisiaj był i w sumie nadal jest strasznie upalny dzień, przez co jestem totalnie wykończona ale w końcu widać, że jest lato bo w ostatnim czasie pogoda była raczej jesienna. A skoro już o pogodzie to ile u Was było? Bo u mnie 37 stopni także cieplutko. Piszecie w komentarzach. Dzisiaj to na tyle bo pościk i tak jest długi więc macie trochę czytania, także bierzecie się do roboty. I oczywiście zapraszam na fb: https://www.facebook.com/weronika.okroj.56 :D 



niedziela, 28 czerwca 2015

Wakacje

Witajcie!
No więc w końcu nadeszły te długo wyczekiwane WAKACJE!. 


 Nie ukrywajmy ale każdy nawet ten kto lubi szkołę (choć wątpię, że jest dużo takich osób) cieszy się z wakacji. Mimo, że pogoda jest jaka jest to i tak jest świetnie. A jak Wasze wakacje? Wyjeżdżacie gdzieś? A może tylko wyjazd do babci? Nieważne gdzie ale pamiętajcie, że wakacje trzeba wykorzystać bo są tylko raz w roku i trwają tak krótko. :(Ja swoje wakacje zaczęłam od sesji i dlatego chciałabym pokazać Wam jej efekty. No ale później.

Przyznajcie się lepiej jakie mieliście świadectwa. Z paskiem czy nie? W sumie zawsze zastanawiałam się po co jest ten pasek. No bo po za tym, że widnieje on na świadectwie to większego pożytku z niego nie ma. Nawet za specjalnie wyglądu nie dodaje. Bez sensu.  -.-

A tak po za tym to ledwo co się zaczęły wakacje a ja nie wiem od czego zacząć. Bo tyle mam zaplanowane, że nie wiem jak temu podołam. No ale mam całe 2 miesiące więc chyba wystarczająco. Dziś to na tyle bo jakoś nie mam weny (i czasu). No ale są wakacje więc postaram się częściej bywać na blogu i znaleźć jakieś ciekawe tematy. Pochwalcie się w komentarzach świadectwami i tym co robicie w wakacje. Może akurat mi się spodobają Wasze pomysły i z nich skorzystam. :) 

No i oczywiście zapraszam: https://www.facebook.com/weronika.okroj.56 

A i oto sesja (oczywiście tylko kilka bo gdybym miała dodać wszystkie to byłoby ich za dużo.):






czwartek, 18 czerwca 2015

Cytaty

                      Hejeczka!
Jak Wam minął dzień w szkole?, bo u mnie całkiem ok. W sumie tak mogłoby być zawsze. Zero nauki i totalny luzik. ;) No ale niestety tak nie jest :(
W sumie dzisiaj mam wenę i postanowiłam dodać posta z cytatami i opisami. Będą to różne cytaty, od różnych sławnych osób po teksty z rapu. Więc zapraszam do poczytania. Kto wie może akurat Wam się spodoba.:)

1. ,,Każda dziewczyna jest jak księżniczka w oczach tego kto ją kocha..''
2. ,,Jest jedno życie, żyj jak najlepiej możesz. Ziomkowi pomożesz, on pomoże Tobie.''
3. ,,Mam myśli brudne, jak wielu ludzi ręce. Wokół mnie burdel. Ile kosztuje szczęście?''
4. ,,Jak dym z papierosa unoszę się ponad ten je****y mętlik.''
5. ,,Wzbudzić nadzieję a potem z tego kpić. Tak się nie robi jak z ludźmi chce się żyć.''
6. ,,Ty mnie przytulisz bo nie chcesz mojej krzywdy, Ale tak jak Ona to mnie nie przytulisz nigdy.''
7. ,,Nic nie warta jest duma ludzi bez honoru. Dwulicowość to jedna z najpopularniejszych chorób.''
8. ,,Kiedy tracisz wiarę, kiedy nikogo nie ma przy Tobie wcale, zdajesz sobie sprawę, że miałeś za wiele żeby teraz odejść od tej gry na stałe.''
9. ,,By wyrosły nam skrzydła, każdego dnia musimy rzucać się w przepaść ''    

10. ,,Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę.''- Carlos Ruiz Zafón.
11. ,,Żeby przeżywać życie, trzeba widzieć w nim jakiś sens. Żeby chcieć rano wstać z łóżka, trzeba widzieć w tym jakiś cel.'' -J.L Wiśniewski
12.. ,,P
ierwszy, który przeprasza jest najodważniejszy. Pierwszy, który wybacza jest najsilniejszy. Pierwszy, który zapomina jest najszczęśliwszy .''  

13. ,,Bądź prawdziwy, zasadami w życiu się kieruj. W bogactwie czy biedzie nie opuszczaj kolegów.''
14. ,,Każda wariatka potrzebuje wariata, który zawsze ją obroni i zawsze przy niej stoi.!
15. ,,Krzywdził tak jak był krzywdzony. Przykład dało otoczenie. Zawsze obiecywał sobie, kiedyś k****a się zmienię.''
16. ,,Bo wspomnień ci nikt nie zabierze. One żyją w Tobie wiecznie.''
17. ,,Szanuj swoich ziomków, bo oni są przy Tobie. Co by się nie działo zawsze po Twojej stronie.''
18. ,,Taki wariat ze mnie, a Ty prosisz żebym zwolnił. Nie będę sobą gdy przestanę. Łobuz takie się urodził.''
19. ,,My jesteśmy wariatami, żartów nie ma z nami.''
20. ,,
My gramy w jednej lidze, tu ważna jest współpraca. Pomagasz człowiekowi to i człowiek Ci pomaga.''    

21. ,,Raz nienormalna, zawsze realna, mało kiedy idealna, zawsze szalona, zakręcona. Nie jestem doskonała? I co z tego, ja nie dążę do tego.!''  
22. ,,Życie to nie Facebook. Tu nie wystarczy lubić, tu trzeba kochać'' 
23.Nie liż nigdy dupy tym co mają cie za zero. Pokaż charakter i bądź szczery, obłudę pie**ol. To mój przepis na życie, przez co nieliczni są ze mną.''  
24. ,,Masz jakieś marzenie?Spełnij je. Ludzie mówią, że się nie da, jeśli sami tego nie potrafią.'' -Chris Gardner
25. ,,Nawet gdy wszyscy już w ciebie zwątpili, pokaż, że się mylili.''
26. ,,Just believe in your dreams''
27. ,,You know my name not my story''
28. ,,Never forget to be yourself''
29. ,,If you can dream it, you can do it.''
30. ,,People change. Memories don't.

To by było na tyle. Ale to nie koniec bo ciąg dalszy nastąpi. 
Zapraszam do czytania bloga, obserwowania i komentowania. Jak i również mojego fb:https://www.facebook.com/weronika.okroj.56 Jak ktoś chce to mogę się pobawić w obserwacja za obserwację. :)Miłego dnia życzę i oczywiście miłych, ostatnich dni w szkole. ;)

wtorek, 16 czerwca 2015

Kolejni pościk

HEJKA NAKLEJKA ! *.*

Dzisiaj pokażę Wam kilka zdjęć z mojej ''sesji'', ale trochę będzie też o wakacjach, szkole i wgl. (Hah nie no z tą szkolą to przesada).
No to zacznę od Was. Więc jak tam wasze ocenki? Zdanie czy nie? Bo jeżeli chodzi o mnie to luzik, zdam bez problemu.
Ale i tak jestem załamana faktem, iż mamy czerwiec a trzeba chodzić o szkoły.. :(
Ale pocieszam się bo za niedługo wakacje. :D A skoro już o wakacjach to jak je spędzicie? Kolonia, wycieczka z rodzicami a może po prostu wyjazd od babci lub cioci? Nieważne jakbyście je spędzali to pamiętajcie, że wakacje są od tego, żeby z nich korzystać i się dobrze bawić. ;)
No a teraz trochę o mnie. A więc dziś po szkole wybrałam się z koleżankami na tzw.''sesję zdjęciową''. Ogólnie było super. Dużo zabawy, śmiechu i wgl wiadomo jak to wypad ze znajomymi.
Było naprawdę meeega bo pierwszy raz poczułam, że idą wakacje. No bo wiecie jak to, koniec roku wszystko trzeba poprawiać itp. Nie spodziewałam się ale efekty sesji były naprawdę świetne. No to na tyle bo nie ma dużo o mnie do gadania. A i oto zdjęcia:







Ahhh. No i oczywiście z pytaniami zapraszam na fb: https://www.facebook.com/weronika.okroj.56


sobota, 6 czerwca 2015

Drugi

NO HEJ
Ale dzisiaj gorąco, nic się nie chce, a u Was też tak słonecznie.?

Jako, że dzisiaj jest piękna, słoneczna sobota a ja sb odpoczywam napisze Wam tego posta.
A więc co wy dzisiaj robicie? Jesteście w domu, na plaży, na rowerach,  może ktoś robi lekcje? Chwalcie się w komentarzach co dzisiaj robicie.
Ja akurat robiłam dzisiaj deserek z truskawkami, galaretką, bitą śmietaną i lodami. Strasznie dużo kalorii ale co tam jakoś przeżyję. A  wy? Jakie macie pomysły na dobre deserki? Podsyłajcie przepisy na pyszne koktajle i desery na lato. :)
Wracając do tych lekcji, to kto normalny zadaje uczniom prace domową na weekend i to jeszcze w czerwcu. Kiedy my ledwo w tej szkole wytrzymujemy bo takie upały to jeszcze w domu trzeba się męczyć. TRAGEDIA. A Wy? Jakich macie nauczycieli wyluzowani czy nie? Zadają jeszcze coś?
No dzisiaj na tyle, bo jestem tak zmęczona tym upałem, że ni więcej nie napisze.
Następne notki będą ciekawsze, ale wiecie dopiero się rozkręcam. Podsyłajcie w komach tematy na notki.:) Miłej soboty. :) I łapcie fotkę mojego termometra,  tak cieplutko u mnie.